Skip to main content

Aanmelden in Click

Wist je dat elk bestuurslid toegang heeft tot Click? Dat is handig, want zo kunnen ze hun ledenlijsten en inschrijvingen voor evenementen op de voet volgen.

Wist je dat elk bestuurslid toegang heeft tot Click? Dat is handig, want zo kunnen ze hun ledenlijsten en inschrijvingen voor evenementen op de voet volgen.

Meld je aan op Click, ons digitaal platform

Naar Click

Zo meld je aan in Click

Een eerste keer aanmelden

Je ontvangt automatisch een registratiemail voor Click van zodra jouw afdelingssecretaris je een bestuursfunctie heeft toegewezen. Open dat mailtje, volg onderstaande stappen en krijg toegang tot Click.

  1. Klik op de link in de mail en ruil de uitnodigingscode in.
  2. Kies een wachtwoord en bevestig dat nogmaals.
    Opgelet: een wachtwoord moet ten minste 7 tekens bevatten waarvan 1 cijfer, 1 leesteken of speciaal teken en 1 hoofdletter.
  3. Typ de beveiligingstekst uit de afbeelding over.
  4. Aanvaard de algemene voorwaarden.
  5. Klaar is kees! Vanaf nu heb je toegang tot Click.

Opgelet: heb je geen registratiemailtje ontvangen? Kijk dan eens bij je ongewenste e-mails.

Wijzig je wachtwoord

Wil je een nieuw wachtwoord voor je Clickprofiel? Volg dan deze korte stappen:

  1. Meld je aan in Click.
  2. Klik rechtsboven op je naam en vervolgens op ‘Mijn profiel’.
  3. Klik aan de linkerkant op ‘Wachtwoord wijzigen’.
  4. Kies een nieuw wachtwoord en geef het twee keer in.

Wachtwoord vergeten, wat nu?

Oei, wil je je aanmelden in Click, maar ben je je wachtwoord vergeten? Geen probleem, klik op de knop 'Wachtwoord vergeten' en je krijgt via mail automatisch een link toegestuurd waarmee je een nieuw wachtwoord kan instellen. Vind je de mail niet meteen? Check het mapje met je ongewenste mails.

Een registratiemail opnieuw versturen

Heeft een lid, ouder of bestuurslid de registratiemail gemist of niet ontvangen? Dan kan je als leiding of bestuurslid de registratiemail opnieuw verzenden. 

Opgelet: dit kan alleen voor leden die zijn doorgestuurd naar het KLJ-secretariaat.

  1. Controleer het e-mailadres van het lid/de ouder en pas het aan indien nodig.
  2. Ga naar ‘Officiële ledenlijst’.
  3. Klik op het pijltje voor de naam en kies ‘Stuur uitnodiging voor Click opnieuw’ als je een nieuwe uitnodiging naar het lid zelf wil versturen. Kies ‘Stuur uitnodiging voor Click opnieuw naar de primaire ouder’ als het gaat om de ouder die je ingegeven hebt bij primaire ouder. En kies ‘Stuur uitnodiging voor Click opnieuw naar de secundaire ouder’ als het gaat om de ouder die je ingegeven hebt bij secundaire ouder.  

Let op: als eenzelfde e-mailadres meerdere keren terugkomt bij 'e-mailadres lid', zullen deze mailtjes niet toekomen. In dat geval contacteer je click@klj.be.

 

Veelgestelde vragen

Een foutmelding zegt dat mijn e-mailadres al in gebruik is. Wat nu?

Je e-mailadres is waarschijnlijk gekoppeld aan meerdere contactpersonen in onze databank. Stuur een e-mail met daarin je naam en juist e-mailadres naar click@klj.be, wij lossen het probleem voor je op.

Ik heb geen registratiemail ontvangen want mijn e-mailadres werd fout doorgegeven. Wat nu?

Neem contact op met je ledenverantwoordelijke of afdelingssecretaris. Hij/zij kan je e-mailadres aanpassen en opnieuw een registratiemail verzenden. Je kan de vraag ook stellen aan het secretariaat van KLJ via click@klj.be. 

Een foutmelding zegt dat mijn uitnodigingscode verlopen is. Wat nu?

Vraag aan je ledenverantwoordelijke of afdelingssecretaris om je opnieuw een registratiemail toe te sturen.

Ik heb geen mail van Click ontvangen in mijn mailbox. Wat nu?

Check je ongewenste mails, want misschien is de mail daar terechtgekomen. Tip: duid aan dat Click een veilige afzender is. Toekomstige mailtjes worden dan naar je postvak in geleid en niet naar je ongewenste mails.